İlk 3 ay mide kazınması yaşadım. Sadece beyaz ekmek dolduruyordu. 6 kiloya yakın almıştım. Çok araştırdım ve sonunda buldum beni bu kadar aç hissettiren şey beyaz ekmekmiş. Çok aglıyordum, çünkü karnım tok fakat 2 saatte 1 mide kazınıp ne yiyeceğim düşüncesinden. Tam tahıllı beslenmeye başladım ve 1 aydır çok rahatım. Kazınmalarım da geçti. Şiddetle tavsiye ederim..