Oshlem Kızlar biz bugun 31 haftalik olduk cok şükür 🙏 Bizim haftamizda olup bebegin kilosunu yazarmisiniz.?? Bizim randevumuz 32.haftaya girdigimizde meraktan ölüyorum 😊🤣
Hnfth Oshlem bende 30+5 oldum bugn 2gün önce gittik doktora 2440geldi kilomuz doktor maşallah çok güzel beslemişsiniz dedi bi sıkıntı görmedi ama tontiş olacak biraz dedi 🙏🏻🐣🤰😍💃💃💙 tabi benimde bir ayda aldığım kiloya bakarsak gidişat iyi değil 😂😂😂🙄
Domatesimm Oshlem ben de kontrole gitsem bi öğrencem🤦🏻♀️ 27. Haftadan beri Gitmedim😣Şimdiden sonra kontroller ne kadar sıklıkla olacak acaba🤔
Oshlem deletedmom351 canm bende 29+3 de gittigimizde 1500 dedi ama zayif demedi guzel dedi bundan sonra cok artacak dedi ama senin doktor niye oyle demis
Oshlem Hnfth masallah cnm cok guzel bakalm ne dicek bize 32de ins 2 kiloyu bulmusuzdur en azindan 😊🤣🤣
Hnfth deletedmom04 şimdilik dönmemiş yan yatıyormuş paşam ben normal istiyorum ama dönmezse sezeryan kesin dedi bir ay daha beklicez Doğum için o zaman konuşucaz onu inş normal olur 🙏🏻🙄💙🤰
Oshlem deletedmom29 benm bel agrim cok nadir ayakta cok kalinca.ama fena şekilde çatı agrim var gece sagdan sola donerken oluyorun resmen 😣
deletedmom29 Oshlem hep sırt üstü yatarken uyanıyorum belim tutuluyo gibi dönemiyorum biraz erken başlamadı mı agrılar yaa otuzdan beri böyle 🙁
deletedmom29 Hnfth gece ağrıya uyandım korkulacak bişey değil demi ilk dgumumda hiç böyle olmamıştı 🙁
Hnfth deletedmom29 ben gece kaç defa uyandım sayamıyorum 3 4gündüm ama bende biraz kabızlık var o çok fena sancı yapıyor alt taraflarım kasıklarıma vuruyor sancısı resmen
deletedmom29 Hnfth kabızlık neden olur bilmiyorum sulu şeyler yemeye çalış hiç olmazsa aza indr agrılarını 😕