Mstpnr benim arkadasim 40+1 de kontrole gittiginde doktor eve git eşyalarını al gell bugun suni sanci verelim dogum başlasin demişti. Arkadasim baya şaşırdı tabi bi anda git gel diyince cunku viyanada sorun yoksa 40 indan sonra doktorlar bekliyor.. cocugun kordonu dolanmış megersem arkadaşım korkmasin diye dememis doktor. Evine gitti eşyalarını aldi geldi suni veripp dogumu baslattilar ve kızını dogurdu. Suan kizi 5 aylık cok şükür. Yurt dışında kolay kolay sezeryan yapilmiyor ama doktorunuz ne yapar bilmiyorum canım