Akg sıkı değil gevşek dedi ama inşallah çıkar boynundan benim korkum erken sezeryana alması çünkü daha 33 haftalığız tekrar 35 haftada kontrole gidicem, 37drn önce doğum olmak zorunda kalırsa çok küçük ondan korkuyorum yoksa ben zaten hamileliğin başından beri sezeryan istiyorum