kbtmz canım benim çatlaklar erkenden başladı şimdi 6. Ayım ama var yani göbeğimde birazda bacaklarım ve göğüslerimde, bio oil kullaniyorum ve vazelin ama geçmiyo, burda sinoz diye bi kremi duydum oluşan çatlakları da yok ediyomuş yorumlarını falanda okudum kremi alanlar aşırı memnun şimdi onu denemek istiyorum insallah işe yarar🙄