Akg anladım evet çok haklısınız ama zaten sırf bu ılacı kullanıyorum bana birşey olmaz umuduyla takılmıyorum çünkü körü körüne inanmış olsaydım şuan kafayı yemiş durumdaydım kullanıyoruz birşeyler artık olursa olur olmazdada yapıcak birşey yok herşeyden önemlisi rabbim yavrularımızı sağlıklı şekilde kucağımıza almayı nasip eder inşallah 🤲🏻❤️