Sydsd Uygun merhaba benim doktor da kanamadan sonra yaptırdı ilk aylarda. 28 de yaptırmadı doğumda sonra olacaksın diye . Sizin de öyleyse rahatlayacağım. Çoğu doktor Olsaydın diyorlar da