Merhaba bnm kan grubu 0rh(-)
Eşim Arh(+) maalesef kan uyuşmazlığı mevcut 1 ay 2 günlük gebeyım yapmam gereken önerebilceginiz bir şey var mı doktorum Doğum zamanı iğne olmam gerektıgıni soyledı ilk doğumun zor degıl 2. Doğumun için iğne olmalısın dedı ayrıca akdenız anemisi tasıyıcısıyım annemden gecmıs ama çok şükür kan degerım çok düşük değil doktorum zor konular degıl gönlünü ferah tutdedı 🙏🙏🙏