Imfromlastnight 3 kere baktılar bana 4,5,6. Haftada.şimdi 32. Haftamdayım Deli mi bu doktorlar birşey olsa niye baksınlar. Bunca kadın var alttan bakılan. Hepsinin çocuğu sapasağlam. Tesadüf farklı sebeplerden düşük yapıyorlar buna yoruyorlar :/