Bebekbal dilanabrinc canım bizim ense kalınlığı normaldi ama Beynindeki ventrikller arasında genişlik vardı ve su birikintisi,bizede nifty test önerdiler ben yaptırmadım,28-30.haftadan sonra kapandı o boşluk,su da kayboldu.çok geçmiş olsun bu arada
dilanabrinc Gul32 nt değeri 4 mm kafasının etrafında da su birikintileri çıkınca kafam almak bullak oldu ne olabilir ki
Aada Asla o karından sıvı alma işlemini yaptırma. Nifty testi var ondan yaptır kandan bakılıyor yüzde 99 doğru çıkıyor
Aada dilanabrinc karından yapılan çok riskliymiş bebeğin hayatına bile mâl olabilir demişlerdi kimse önermedi. Diğeri kan testi. Kan alıyorlar yurtdışına gidiyor 10 günde gelmişti benim. Benim ikili testte bir değerim yüksek çıkmıştı o yüzden yaptırmıştım ama temiz geldi canım
asli57771 dilanabrinc karından bence sıvı aldırma beni asla yanlış anlamamanı ıstiyorum ama allah korusun hasta da olsa saglıklıda olsa eğer biz bu çocukları dünyaya getirmek istiyorsak sadece stres yapma kafana takma bu durumu allahın izniyle hiç birşey yoktur birkaç doktora görün hepsi aynı şeyi derse zaten 3. Tarama Testi yapıyorlar inşallah bişey yoktur
dilanabrinc Minikjelibonum kuzum öncelikle merak edip sorduğun için çok teşekkür ederim pazartesi belli olucakmış
dilanabrinc Bebekbal çok sağol canım benim bizde kafasının etrafında su birikintisi var ve ense kalınlığı 4 mm 😢
Bebekbal dilanabrinc canını sıkma down demek için bir kaç bulgu gerekiyor,burun kemiği varmıymış ne dedi
Tuba_engn dilanabrinc Sonuçunuzu bekliyorum hala. İnşallah güzel sonuçlarla dönersiniz.🙏❤️ Bende yazmak çok istedim ama yazamadım bir türlü. 😔
dilanabrinc Bebekbal bebek çok hareket ettiğinden dolayı burun kemiği hakkında bir şey söylemedi pazartesi ola hayrola 🙏
Tuanasmom dilanabrinc 12. Haftamızda ense kalınlığımız 7.4 çıktı ensede ödem ve karnında ödem vardı doktor yaşama şansı yüzde 10 amniyosentez yaptıracaksın dedi. İzmir’in en iyi perinatologlarından birine gidip Farklı şeyler duymak istedim ancak aynı şeyleri duydum. 16. Haftada amniyosentez oldum psikolojik acısı çok daha beter canım hiç acımadı. Çok şükür bebeğimde genetik rahatsızlık çıkmadı. Detaylı ultrasona yine perinatologa gittim ve perinatolog mucize bebek bu dedi. Duaları esirgemeyin ense kalınlığını da ciddiye alın biraz araştırıldığında ne kadar önemli bir konu olduğunu görürsünüz tıp bu konuda çaresiz ne yazık ki
dilanabrinc Tuanasmom canım İzmir’de hangi hastaneye ve hangi hangi doktora gittiniz bende İzmir’deyim.Peki ense kalınlığında gerileme var mi? Ense kalınlığı iki şekilde gerçekleşiyormuş birincisi genetik kromozom hastalığı ikincisi ise bebeğin kalbinde böbreğinde akciğerinde sıkıntı da olabilir yada olmayadabilir.Şuan kaç haftalıksınız
Tuanasmom dilanabrinc ben şuan 37. Haftama giricem 20. Haftada detaylıya girdikten sonra doktorlarım bir problem görünmüyor ama bu yaşananların sebebi ne onuda açıklayamayız dediler içimde hala korku var mı evet var ama dua ediyorum sağlıkla gelmesi için. çok araştırma yaptım ben İngilizce tıp makalesi bile çevirdim çaresizlikten kimsenin lafına bakmayın amniyosentezden de korkmayın çünkü en net o test oluyor.
Lepiska21 Zeynebcicek Canım detaylı ultrason 19_23 haftalar arasında yapılır perinatolog yada radyoloji uzmanları tarafından bebeğin bütün organları uzvu damar yapısı kas iskelet yapısı tek tek incelenir yarım saat 45 dk kadar sürebilir
Attent dilanabrinc canım youtube kaan kocatepe var kadin doktoru açıklamaları var dinle ense kalınlığı ile igili