dilanabrinc Benim ikizlerin de biri 3,2 diğeri 3,4 çıktı, ikili test sonucu düşük risk grubunda çıktı, 1:1380 gibi bir şeydi. Amniyosentez veya fetal dna önerdiler ama yaptırmadım. Ve çok gördüm nt değeri yüksek çıkıp down olmayan bebek. Endişe etmemeye çalışın. Geçen hafta detaylı ultrasonum vardı, herhangi bir sorun görülmedi. E down sendromlu olursalar da başım gözüm üstüne, seve seve bakar büyütürüm, o ayrı bir mesele