Bende 36+2 haftalığım kaşık ağrısı bel ağrısı yaşıyorum sıcakları saymıyorum bile elimden gelse soğuk suyun altında oturacağım 😊 ter basıyor. hurma yemeye başladım günde 45 dk yürüyüş yapıyorum 12 kg almıştım bugün kontrole gittim 3 kg vermişim sıcaklardan 😔