ozgeaa ben de bunun çok önemli olduğunu düşünüyorum herhangi bi dr den duymadım ama gebeligimin basindan beri hep bi düşük ve erken doğum riski vardı yürüyüş yapamadim. Ama tuvaleti alaturka kullandım hep o yüzden comelmek çok kolay ve rahatlatıcı geliyor bana. Bir de Allah kabul etsin örnek vermek için söylüyorum namazlarda eğilip kalkmak çok iyi geliyor bana yapamadığım squatlar yürüyüşler niyetine