menesse Devlet hastaneleri pek beklentiyi karşılamıyor en azından ben o düşüncedeyim yakın çevremdekiler devlette denediler olumsuz oldu hep allah bilir tabi ama birebir dr görüşebilmek için ilgilenmeleri için mecbur özel hastanelere başvurmak zorunda kalıyoruz devlette o kadar ilgileniceklerini zannetmiyorum birazda şans meselesi sanırım bize hiç denk gelmedi bizde özellerde arıyoruz dermanımızı hastalığımız ne olursa olsun Allah herkesin yardımcısı olsun