Tbmr135 Merhaba, daha bayramdan önce sizin dediğinizi duydum ben de. Yeni taşınan komşum söyledi. Burada tetanoz aşısı olmadığı için Türkiye’ye gitmek zorunda kaldım ve coronadan dolayı gelemedim dedi. Ben de daha önce burada bazı aşıların yapılmadığını duymuştum. Ama anne mi bebek için mi olduğunu hatırlamıyordum. Hemen araştırmaya koyuldum. Tetanoz aşısının yapıldığını öğrendim. Bir de arkadaşa danıştım geçen bayram burada doğum yapmıştı. O da var olduğunu söyledi. Hatta üç aylık sokağa çıkma yasağı döneminde hastaneye gidemeyince doktora danışıp aşıyı eczaneden temin etmişler ve bir hemşireye vurdurmuş. ❤️ Emineavar