Emineavar Ozge4535 Amiiiin inşallah ufak ufak bende kullanıyorum evin etrafında otomatik olunca manuelden çok çok kolay🤗
Ozge4535 Emineavar Emineavar Evet, ben Özlen Hanım’a gidiyorum. Çok memnunum. Bir tane daha kadın doktor var. 🥰
Ozge4535 Emineavar Muayene ücretleri 140-60 lira arasında değişiyor. Bazı tahliller için ayrıca ücret istenebiliyor. Başka bir poliklinik için SGK’nın ödemediği durumlar oluyormuş. Onun muayene ücreti de 200 liraymış hemen hemen. ❤️
Ozge4535 Emineavar İnşallah başka bir polikliniğe gitmenize gerek kalmaz, ama yönlendirirler de aynı gün içinde randevu alırsanız 40 küsur gibi bir ücret alıyorlar…
Ozge4535 Emineavar Dediğiniz gibi kıyafet konusunda sıkıntılı. Tekstil ürünleri burada pahalı. Ama bir LCW’ya bakın isterseniz. Orada uyguna denk gelebiliyor. Çeşit de bulabilirsiniz hem. İnşallah denk gelir. ☺️
Emineavar Ozge4535 lCw baktık da tesettür e yönelik birşey bulamadım Jumbo diye bir yere baktım deniz mayosu var ama güya tesettür için her yerimi belli ediyor 🙈🙈
Ozge4535 Sinemaziz07 Evet, rahat oluyor. ☺️ Dört yıldır manuel kullanıyordum. Arabayı Türkiye’den buraya getirmemiştik. İlk defa burada otomatik kullanmaya başladım. Meğer çok çok kolaymış dediğiniz gibi. 🌺
Emineavar Ozge4535 200 de biraz fazla ama yapacak birşey yok çok gerekmedikçe gitmem zaten de doğuma yakın zamanlarda her hafta görünmek gerekiyor sanırım 😃
Ozge4535 Emineavar Aaa inşallah gönlünüze göre bulursunuz. Ben de pek mağaza bilmiyorum. 🤭 Erülkü markette deniz malzemeleri var. Belki orada haşema bulursunuz diyeceğim, ama kabin yok. 🙈
Tbmr135 Emineavar girneyi gezebilirsiniz . Girne kalesi , Maviköşk , Babil Bahceleri . Mağusada Kale içini gezebilirsiniz Salamis Harabeleri var . Lefkoşada Surlariçi , Selimiye cami , barbarlik müzesi , Büyük han
Ozge4535 Tbmr135 Babil bahçeleri de harika… 😍 Portakal ve çilek bahçelerini de görmek istiyordum, ancak coronadan dolayı nasip olmamıştı..
Tbmr135 Emineavar maalesef burda tetanoz aşisi yapmiyorlar hamilelikte 😀 Yani ben sordum ne tetanoz aşisi dediler 😀 burda yapilmiyor
Emineavar Tbmr135 peki yaptirmayinca sıkıntı oluyor mu ben birincisini memlekette yaptırdım bir ay sonra bir daha olman gerekiyor dediler onun da vakti geldi
Ozge4535 Tbmr135 Merhaba, daha bayramdan önce sizin dediğinizi duydum ben de. Yeni taşınan komşum söyledi. Burada tetanoz aşısı olmadığı için Türkiye’ye gitmek zorunda kaldım ve coronadan dolayı gelemedim dedi. Ben de daha önce burada bazı aşıların yapılmadığını duymuştum. Ama anne mi bebek için mi olduğunu hatırlamıyordum. Hemen araştırmaya koyuldum. Tetanoz aşısının yapıldığını öğrendim. Bir de arkadaşa danıştım geçen bayram burada doğum yapmıştı. O da var olduğunu söyledi. Hatta üç aylık sokağa çıkma yasağı döneminde hastaneye gidemeyince doktora danışıp aşıyı eczaneden temin etmişler ve bir hemşireye vurdurmuş. ❤️ Emineavar
3506 Emineavar Evet.. Malesef virüsten çok daha fazla hayatını kaybeden oldu.. Şu an da yine artışta.. Günaydın bu arada 😇
Cookie_ Emineavar kesinlikle Lefkoşa’da cyprus life hospital Op.Dr.Murat Önal’ı tavsiye ederim. Hem işinde uzman hem de sürekli ulaşılabilir. O olmasaydı biz bugünleri göremezdik.
Emineavar Ozge4535 evet erulku yakın sürekli gidiyoruz oraya da hep açıklar için mayo var ama genel olarak güzel mağaza epey şeyler var👍