Esa Özelinizi merak ettikleri için değil. O bilgiler kayıt altına alınıyor. İstatistik yapıyorlar falan. Valla benim ebe hemşiremden Allah binlerce kere razı olsun. Doktorum özel hastanede olduğu halde ben doktorumdan ve hastanemden ilgi görmedim ama sağlık ocağındaki ebe hemşiremden gördüm. İlk bebeğimdi yalnızdım tecrübesizdim. Hemşirem izinde olduğu zaman bile telefonu arıyordum bana cevap veriyordu bilgilendiriyordu. Çocuğunuz doğduğu zaman zaten aşıları için sürekli gideceksiniz sağlık ocağına. O nasıl gerekliyse hamileyken onları haberdar edip kontrollerimizi aksatmamamız da o kadar önemli.