Sağlık ocağının takip etmesi bencede çok gereksiz ben bişey istemesinler yapmasınlar diye 34. Haftada gidip kayıt yaptırmıştım zaten 3 ayrı doktora gidiyordum bide bana saçma sapan bi muayene yapmıştı. Bebek doğduktan sonra o ebeyle tartıştık başka sağlık ocağına kayıt yaptırdık şimdilik iyi gibi. Bana mı böyle denk geldi nedir gittiğim ebeler doktordan daha çok şey bildiklerini iddia edip egolu konuşuyorlar ve bizim yasantimizla ilgili özel olacak şeyler hakkında konuşmak istiyorlar evliligimiz nasil gidiyo çocuğa tek bakmak zor olmuyo mu bilmem ne. Sağlık ocağına giderken acaba bi sacmaliklariyla karsilasicam mi diye düşünürken geriliyorum tansiyonum çıkıyo valla