Kraker , çizi vs… ama bunlar ile beslenemeyiz. Doktoruma dedim yiyemiyorum diye prilam dr yazdı sabah aç karna 1 öğlen 1 gece yatmadan 2 adet içtim 2 gün kullandım aaaa geçti bulantı 😂😂😂 efsane hap.
bide tek yiyebildiğim sey noddle oldu (simdi kimisi zararlı flan yazar ama ) aç kalmaktan iyidir çok lezzetli