Tuuba1 hep huzurun yerinde olsun hiç bisey senden ve senin bebeginden önemli değil sen ne kadar huzurlu ve kafan rahat olursa bebegin okadar sağlıklı olur ve sana tavsiyem bide testte çizgi gördün diye bebek tutuncakmi olucakmi bu sefer oldumu diye hiç aklına getirme onun suan bi başlangıç aşamasında olduğunu unutma ve hayatına guzel şeylerle dua et meryem süresini de okumaya basla her gün 1 saatini ayırıp 1 kere okusan yeterli ben denedim hamile kalmadan önce ve devam ettirip bugüne kadar okuyarak geldim cok şükür korktuğum yere uğramadım hersey gönlünce olsun rabbim kimsenin kucağını boş bırakmasın yeni gelişmelerde benide bilgilendirmeni isterim 🤲🏻🤲🏻❤