Testin kullanma klavuzunda yazar genelde, hamileliğin ilk haftalarında hcg hormonu henüz düşük olduğundan silik çıkabilir, bu da pozitif olarak algılanmalıdır diye, benim de öyle çıkmıştı, sonrasında kan testi de yaptırdım yine pozitif çıktı. Tebrik ederim 💜