Aynurr16 leylaanne oo benim 12. Haftada tahmin etti 16. Haftada kesin erkek dedi çok hareketli olduğu için hemen belli oldu sizinde kız dediyse değişmez büyük ihtimal genelde kordonu erkek sanıp sonra kız diyolar ama inşallah en kısa zamanda belli olur
Cansucasalin Benım 19. Haftada hareketliydi şimdi 20+2 olduk hareketleri çok azaldı günde 4.5 defa hissediyorum nedeni ne acaba randevuma 1 hafta var 🥺
zepbjk ZekiyeDurmaz Ben 17.haftadayım ilk gebelik hala hissetmedim bekliyorum 🙈 yani hafiften bişiler var ama bebek değil ya anlardım o olsa hafif ağrı onlar herlde 🙈
leylaanne zepbjk aynıyız :) zaten okadar minik ki o o hareketleri o yüzden hissetmiyosunuzdur çok hafif kuş çırpınışı gibi
egeninincisii ZekiyeDurmaz 20.haftada hissetmiştim pıt pıt atıyordu. şimdi neler yapıyor. dönmeler, ayakları, elleri karnıma bastırmalar. bazen de hıçkırıyor, dakikalarca tık tık tık 😂😂
Gizocan Haftada çok hafif mide harekrtim olmayannseyrime gibi hislrle başladı emin olanadım başta. Dra gittiğimde ters duruyor bacaklarıyla seni itiyor nasıl canın yanmıyor demişti. Meğer bebişim itiyormuş beni 😂 21 iz şuan devamlı kıpır kıpır akşam yatınca başlıyor bende burdayım diye şuan bunu yazarken bile güldürüyor beni. Çok değişik bir his cidden