Ilke1 kötüleşirsen seni tam olarak uyuturlar zaten de kötüleşeceğin bir durum yok ben spinal olmuştum belden igne yapıp yatırıyorlar seni bel aşağını hissetmiyorsun sadece dokunuşlarını hissediyorsun o esnada doktor hemşireler seninle sohbet ediyor bi bakmıssın bebeğin ağlıyor bittimi diyorsun