Kesinlikle Spinal genel sonrası hemen ağrılarınız oluyor ve ilk emzirme ilk duygular hepsi zehir oluyor 🤦🏼♀️😕 En azından spinalde uyuşma 5-6 saat sonra geçiyor ve ağrılar o zaman başlıyor. Geçen 5-6 saat içerisinde emzirmeye bebeğine alışıyorsun . Ayrıca ameliyathane korkulacak bi ortam değil aksine çok komik hemşireler doktorlar konuşuyor sohbet ediyor ne oluyo acaba hala ameliyat etmiyorlar mı beni diye şaşırmıştım ben 😂 ve o ilk sesini duyma ilk karşılaşma anı ömrümde hiç bir şeye değişmem