Busedoruk aynen canım öyle oluyor ben bebeğimi ilk öğrendiğim de devlete gittim iki kere Şule hanıma daha sonra bu virüs olaylarından sonra gidemedim bırakmak zorunda kaldım ve Ezcan hanıma gitmeye başladım ve çok çok memnunum 26. Haftamda kanamam oldu gece acile gittim Şule hanım nöbetçiydi tam 4 saat acilde bekledim doğuma girmişti ve yüzüme bile bakmadı neden ne için söylemedi bile eşinle konuş yatış yapalım yada kendi doktorunla görüş benim hastam değilsin dedi sert bir tavırla o yüzden devlete karşıyım biraz sonuçta acilde nöbetçi doktor ve gelen her hastasına bakmalı çok üzüldüm