Busedoruk ben dogumumu gece yapmistim. O yüzden doktorum yoktu. Sule hanima sormustum dogumda gelirmisiniz diye burda olursam tabi gelirim demisti ama gece olunca nöbetci baska bir doktor vardi. Dogumda ebeler vardi ama dikisimi doktor yapmisti. Ben oradaki ebelerden, hasta bakicisina kadar cok memnun kalmistim ozaman. Cok tatlilardi. Hatta ben kendimden gecmisim tabi, oradaki yardimci olan abla benim sacimi fln kendi elleriyle yapip oyle cikarmisti dogumhaneden. Belki benim sansima ozaman cok tatli insanlar denk gelmisti bilemem tabi