Selam kızlar 26 hafta gebeyim bugün idrarda çok sayıda lökasit çıktı intihap dedi doktor ilaç
Yazdı wincef 400 hap yazdı antibiyotik mi kullanamam diye almadım birde suda eriyen toz verdi tek kullanımlık şase onu içebildim sadece aynı sorunu yaşayan vardır belki yardımcı olur diye yazdım kızlar