Bulunduğun ile göre değişmektedir, şuan doğuda görev yapmaktayız , burda özele de gittim devletede. Hatta ilk aylarda iki gün özelde iki üç günde devlette yatış yaptım . O yatıstan sonra devlette doğurmak istediğime karar verdim. Burdaki özelde doktor evet ilgili olabilir muayne esnasında, ama hastane ve odalar çok pis hic bir şekilde hijyenik değil, hemşireler vs deneyimsiz lise mezunu( lise mezunu derken kötülemek maksatlı değil) güvende hissetmiyorsun kendini. Bu yüzden il ile değişir diyorum ben sonuç olarak.
önemli olan sen kendini nerede güvende hissediyorsun ?