Alps bazı devlet hastaneleri özellerden daha fazla izlgi gösteriyo ben özele gittim hep doktorum çok iyiydi ama son 2 aydır hastası çoğaldığı için ilgisi alakası azaldı bi sorun olduğunda aradığım zaman açmıyo mesela devlette buldum bi doktor keşke baştan gitseydim diyorum hastaneye göre değişiyo bence