Hanifee1273 ilk oğlumun doğduğu hastanede 800 dediler 700 almışlardı bizden bu oğlumda başka hastanede Doğum yapıcam nasipse diğeri kapandı çünkü Doğum ücreti diğerine göre daha pahalı ama epidurali 500 diye duydum tam emin olmamakla birlikte bu gidişimde sorucam bi