Mcz-01 emine86 bizdeki parlaklık geçmiş şükür bugün kontrol vardi skntı yok dedi doktor☺️ Allaha bin şükür😇 darisi size olsun sizinde geçecektir icinizi ferah tutun☺️
emine86 Mcz-01 çok teşekkürler canım durumla ilgili gelişmeyi paylastigin için umut oldu bana da 😊 gözünüz aydın çok sevindim 🥰 benim kontrolüme de 10 gün var hep aklımda noldugu konusunda inş bizimde sizin gibi geçer
Mcz-01 emine86 ne demek haber verim dedm ☺️ Beş haftada geçti benim çok şükür sizinkide geçicektir eminim☺️ Bende nasıl rahatladm sürekli aklımdaydı hiç biran bile cıkmıyordu aklımdan. Çok sükür bin şükür geçti☺️
emine86 Mcz-01 cok teşekkürler 😊 inş canım benim için de dua edermisin 😔 senin cabuk geçmiş inş bizimde cabuk geçer bazılarının doğuma kadar geçmiyormuş. Sizin tam parlakmi çıkmıştı? Bize yarı parlak tam da değil demişti sabırsızlıkla gün sayiyorum bende bakalım
Mcz-01 emine86 inşallah geçer dualarmz sizinle ☺️ Şöyle detaylıda öğrendk ilk doktor tam ne dedi hatırlamıyorum bağırsakta parlklık gmzüküyor ama korkulcak bir durum değil dedi ılerıkı haftalarda geçer bu dedi baska hbirşey demedi ama tabi aklıma takılmısti sürekli ağldm üzüldüm cok ama geçti şükür
Nilay212 Banada iki tane parlaklık gözüktüğü söylendi ama tek başına anlam ifade etmiyormus çocuk kardiyolojisi nede gittim 5 dj baktı bu geçen bişi tek başına sorun etme geçecektir dedi ne kadar arastirdiysamda geçiyor çocuk iyi diyorlar herkes