Tgbab Kızlar aynı sorunu yaşayan varmı doktor kalpte parlaklık var ama ikili test temizse sıkıntı yok dedi 🤷♀️
emine86 Tgbab bizimde bağırsaklarında cıktı canım 2li testimiz de sorun çıkmamıştı kaybolur ilerleyen haftalarda diyorlar ama bende beklemedeyim inş geçer kafama çok takıyorum
yabansena Tgbab genelde karşılaşılan bi durummuş bizdede parlaklık vardı ilerleyen zamanlarda geçti. Korkulacak bişey değil yani. Rahat olabilirsin.
tuzvelimon Tgbab ilk bebeğimde 19. haftada detaylı ultrasonda görmüştü kalpte parlaklık. Kendi kendine düzeldi Doğuma kadar merak etmeyin
yamacalimoms Ben bağırsaklarda vardı erkek bebek benimki doktor kaybolur dedi genelde karşılaşılan bir sorun kafana takma
Minikfilinannesi Benimkinin kalbinde de iki tane odak gördü doktorum. Biri kayboldu, diğeri küçüldü. 27. HAftadayız. Sağlıkla doğarlar inşallah 🙏🏻
Tgbab emine86 kalpteki sanırım kaybolmuyomuş sordum da ama bi sorunda yaratmıyomuş %1 lik bi genetik problem olabilirmiş 🤷♀️
emine86 Tgbab inş kaybolur canım forum da postları araştırmıştım bende bağırsaktaki parlaklığı öğrenince hatta bende post açmıştım canım çoğunun geçiyormuş inş bizimkilerde gecicidir
Mcz-01 yamacalimoms kaç haftada düzeldi acaba bende 19. Haftamdaykrn detaylıda öğrendm bağırsakta parlaklık var ileriki zamnlarda geçer dedi doktor baska bır skntı yok şükür enseydı burun kemığıydı felan ıkılı dörtlü testler hepsi temiz o yzden merk ettm yarın 24 haftalık olcam
yamacalimoms Mcz-01 valla ben onu çok takmadım 26. Haftada aklıma geldi sordum geçmis azalmış dedi doktorum benimde diğer testlerim gayet iyiydi burun kemiği de vardı
Mcz-01 emine86 bizdeki parlaklık geçmiş şükür bugün kontrol vardi skntı yok dedi doktor☺️ Allaha bin şükür😇 darisi size olsun sizinde geçecektir icinizi ferah tutun☺️