deletedmom01 evet ama bulunduğum semtte en yakın en temiz hastane o yakınımdaki 3 kişi aynı doktorda doğum yaptılar memnun kaldılar eşim ve annesi ücretlerinden dolayı karşı çıktı ama onlarda farkında yakın hastane derindere bana oyüzden 16+2 olduk gerekli ödemeleri şuana kadar hep ben yaptım ve doğum param hazır eşimde olsa bir prüz çıkar dımı kimseye minnet etmem 🤣