Busrauzer Cnm teşekkür ederim öncelikle söylediklerin için. Bunu Ağustos’ta paylaşmıştım sonrasında nifty yaptırdım (sonuç temiz çıktı), başka bir kadın doğuma gözüktüm, ayrıntılı ultrason zamanımda perinatoloğa da gittim hiç bir problem yok şükürler olsun. Benim o paylaşımı yazdığımdaki çaresizliğimi az çok tahmin edersiniz. İlk gebeliğim ve karşımda bebeğiniz down sendromlu olabilir derken bile kesinmiş gibi konuşan ve heyetin toplanmasına, kürtaja kadar anlatan bir doktor vardı. İkinci gebeliğim olsa emin olun bu kadar kahretmezdim, tecrübeliyim artık. Ticariymiş başka bir şey değil.. O anki konuşma, o telaşla hemen acilen kan vermem ve nifty yaptırmam gerektiğini düşündürdü eşim ve bana doktorumuz..