Ecrin23 Cnm risk oranını hatırlamıyorum ama nifty test sonucum güzel geldi. Bu testlerin yanılma payları olabiliyormuş. Ama biz anne adaylarına bu şekilde aktarılmadığı için dünyamız başımıza yıkılıyo. Seni çok iyi anlıyorum ve ne desem üzüntünüzü gideremem biliyorum. Ama içinizi ferah tutun. Nift yaptırdıysanız 15 gün sonra sonuçlarınız gelir ve sorun olmadığını görürsünüz inşallah🙏🏻 Eğer benim gibi daha erken içiniz rahatlasın isterseniz bence perinatoloğa yada başka bir kadın doğum doktoruna gidin. Ben öyle yaptım ve başka kadın doğum doktoru daha sonucu görür görmez bu bebek %90 sağlıklı, nifty test yaptırmanızada, üzülmenizede gerek yok dedi. Yaptırmıştık tabi biz kendi doktoruma. Olsun, o testle de %99 sağlıklı olduğunu öğrenirsiniz dedi. Daha sonra ultrasonda inceledi hiç bir sorunu yoktu bebeğimin. Başka doktora görünmenizi tavsiye ederim..