Omerberat
Sanki beni anlatmış gibisiniz benimde düşmüyor açlık şekerim. Ölçüm yaptıkça daha çok stres yapıyorum düşmediği için ben de yapmak istemiyorum ama o zamanda ne durumda diye merak ediyorum. Ben de lemevir kullanıyorum akşam saat 9 da 3 doz başladık düşmediği için 6 ya çıkardık bakalım ne olacak😒