Merhaba 31 haftalık hamileyim.dun doktorum levemir insülin başladı,şuan için sadece gece yap dedi.ve özellikle sabah açlık şekerini düzenler dedi.uzun süre etkisini gösteren ilacmis.ama benim az önce 117 çıktı.sabah zaten sorundu benim 90 altında olması gereken yine yüksek çıktı.var mi insülin kullanan veya bilgisi olan varsa yazabilir mi lütfen, teşekkür ederim 🌸