Benim adetim 4 gün geçmişti 39 çıktı betam sonra 3 gün sonra bir daha verdim 177 çıktı doktor 11 gün sonra gel demişti dayanamadım bugün gene kan verip başka doktora gittim aynı hastane ama farklı doktor betam 5008 çıktı karından görünmedi vajinal baktı kese gözüktü şimdi iki hafta sonra gel hem bebek hep kalbini duyarsın Allahın izniyle dedi 🦋