Ates2020 Husnenisa ya geç döllenmedir yada kimyasal gebeliktir ilk gebeliğin öyle olmuştu en son 566 takılı kaldı yükselmedi
Nasippp Burcumsu canım benim değerim nasıl salı günü adetim 2 gün geçmişsen 509 idi bu gün 900 lerde artışı nasıl sizce
Burcumsu Husnenisa biraz bekleyin birkaç gün yine verin benim ilk 56 çıktı 2. 24 çıktı doktor kimyasal gebelik dedi. Ancak labaratuvarda yanlış çıkmış birkac hafta sonra adet olmayınca yeniden kan verdim 799 olmuş sonra git gide artti
sweettyy19 Nasippp benimde var monurol verdi bana en son idrsrı yaptım sonra bi bardak suya toz atıp ictim sabaha kadar tuvalete cıkmadım
Epifenomen Nasippp inşallah kuzum, değerlerin gayet güzel Allahın izniyle bebeğine sağ salim kavuşursun inşallah 😌
Muuciizeemm Nasippp ben ilk 99 ile öğrendim 2 gün sonra 145 oldu doktor 2 gün sonra tekrar istedi o zaman 287 oldu 4 gün sonra da 887 çıktı
Muuciizeemm Benim adetim 15 gün felan gecikti ama düzensiz oluyordum zaten meğerse regliden 4 gün önce hamile kalmışım sonuçlarım o yüzden öyleymiş
ogretmmenanne sweettyy19 aynen benim de ilk işte. İnsana dert oluyor her şey. Hep acaba diyosun.. o yüzden acele etme. Zaten yolunda gidecekse o kan değeri artacak ve kesen görünecek. Olmayacaksa her gün kan versek boş