insan_insan Hayırlı olsun, sağlıkla kucağınıza alırsınız inşAllah 🤲🏼☺️ Ben de 80 ’lerde niyet edip başlamıştım çocuk yapmaya. 1 sene geçti aradan. O 1 senede de 25 kilo civarı aldım ne yazıkki. Ama yalnız olmadığımı görmek içimi rahatlattı. Stres yapmıyorum. Aslında bir bakıma vesile oldu, güzel de oldu. Yoksa bana kalsa dikkat etmeye başlayacağım yoktu, aşırı zararlı besleniyordum. Öğrenince hemen başladım dikkat etmeye. Ona ne lazımsa onları yiyorum, yumurta, ceviz, sebze, meyve, protein, balık, yararlı karbonhidratlar… Günde 40 dk da yürümeye çalışıyorum. Dolayısıyla hemen gitmeye başladı 1-2 kilo da olsa. Umarım doğru yapıyorumdur. Yarın bakalım uzmanından öğrenicem.