Merhaba arkadaşlar. Aranızda yani sayılırım. 25 Mayıs da 16+5 günlük bebeğimi kaybettim. İlk gün hafif lekenlenme oldu hastaneye gittim herşey normal dediler. Sabah tekrar oldu kendi doktoruma gittim özelde düşük önleyici iğne yaptı ve ağrın olur ise gel dedi. Akşam inanılmaz bir ağrı ile gittim bebeği kaybediyoruz dedi üniv. hastanesine sevk etti. Tel yapabileceğimiz serklaj dediler ve o gece serklaj atıldı bir gece geçirdim ve ağrımın kesilmemesinden dolayı suyum geldi ve bebeğimi mecbur düşük yaptırdılar arkasından kürtaja alındım
Pıhtılaşma sonucum halen gelmedi diğer bütün genetik testler temiz çıktı. Halen lekenlenme devam ediyor oysa bir adet geçirdim. Ben tekrar düşünüyorum bebek ama normale giremiyorum bir türlü başına böyle bir durum gelen oldumu!? Tekrar kaybetmekten korktuğum kadar gebe kalamamaktan da korkuyorum.