ikizannesi2985 Damalakko ben de 3 gün önce tetanoz oldum ve aç gittim. Hiç te bişi olmadı canım. 3 saniyelik olay o zaten
Damalakko ikizannesi2985 bende aç gittim çok şükür sıfır ağrı umarım sonrada ağrımaz kurtuldum ilk dozdan diğer doz 1 ay sonra inşallah
Damalakko Oznur1_23 12 den sonra yapıyorlarmış çok çok şükür ağrım yok inşallah olmaz çok hafif geldi bana
Damalakko bbkahya yaptırdım ve sanki olmamış gibiyim hiç ağrımadı eve geldik hala iyi çok şükür 12 haftadan sonra yapıyorlarmış ben 18 deyim
Masalinannesi1988 Benim babam aile hekimi 25 haftalık hamileyken tetenoz yaptırdım kan değerlerime de bakıldı aç karnına hiç bir problem yaşamadım sizde yaptırabilirsiniz
Damalakko ikizannesi2985 bugün 18.haftamdayım yaptırdım asla acımadı eve geldim ağrı sızı da olmadı çok şükür korktuğum kadar olmadı diğer doz 1 ay sonra
Damalakko Elmaveannesi aile hekimimiz sistemden ne zaman ne yaptığımızı görüyor ama yine de siz bilirsiniz
ikizannesi2985 Damalakko evet işte. Ben 2 gün önce oldum. O gün hiç ağrım sızım olmadı.dünden beri feci ağrıyo kolum, dokunamıyorum🙁 ben daldım sol kolumun üstüne yattım bütün gece. Aman sen dikkat canım sonra feci ağrıyor
Damalakko Elmaveannesi beni de aramadılar kadın doğum uzmanım aile hekiminize hatırlatın isterseniz aşı takibi için dedi ben ulaştım sonra da hemen aşı yapıldı zaten kan değerlerime de düzenli olarak bakmak istiyorlar aslında iyi birşey bence
Damalakko ikizannesi2985 ay bende sola yatıyorum bebek için inşallah sizin ağrınız da hemen geçer çok çok geçmiş olsun 🙏