Deletedmom67 Bende varım anneler 😊 8 eylülden sonra her an bekliyelim dedi doktorum normal olcak nasip olursa 😊 kocaman karnım ve günde belki 1 belki 2 kez hafif tekmesiyle geciyor günlerim ❤
Deletedmom67 Cansu2018 yok canım aksine doğduğu an güzel bir şekilde onu görmek ve odada hemen oturup emzirme fikri bana çok güzel geliyor🙂
Papaty Biz de bugün oğluşumla 21+5 olduk bugün doğumumuz 2 eylül doktorumuz öyle söyledi hayırlısıyla bir kucağımıza alsak bebeklerimizi🙏🙏
Tugcesamet Cansu2018 benimde 18haffa idrar enfejsiyonu var canim gaz siskinlk su ksburgamin ora batma giriyo bu bobrek sismesinin belirtisi ne
Cansu2018 Tugcesamet canim bende bi belirti yok ama detayli ultrasonda farkedildi detayliya girdin mi
Tugcesamet Cansu2018 yok detayliya girmedim canim o nasil oluyor normal bebis icin ultrosana bakiyolar her ay
Cansu2018 Tugcesamet canim 20. Haftadan sonra detaliya giriyosun bebegin tum organlari uzuvlari ölculuyor. Seninde bobreklerine bakiliyor. Suresi yanlis bilmiyosam 20-24 haftalar arasi doktoruna bi dans
aesma Cansu2018 bizde 21+5 olduk detaylı ultrasona girdim bugün oğlumun yüzünü gördüm 4 boyutlu olarak 😍 ama bir eliyle yüzünü kapatıyordu miniğim göstermek istemedi yüzünü 😅💙
SaziyeTml aesma benim miniğinde eli sürekli yüzünde☺ Her ultrasonda aynı şekilde poz veriyor bize😂 Allah sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin
Mesude26 Cansu2018 sanırım doğum yaklaştıkça korkuda çoğalıyo canım benimde allah nasip ederse bi aksilik olmazsa 3 eylül doğum herşey çok güzel çok şükür
SaziyeTml Bizde 20+5 olduk, biraz fazla kilo aldım gibi geliyor bana (56 ile başladım şu an 64üm🙈)☺ Özellikle akşamları hareketlerini hissediyorum ve çoookk mutlu oluyorum. Nasipse 9 eylül doğumum, 4 mayıstada ayrıntılı ultrasonumuz var😍
Ozgeulnc Cansu2018 21+1 😌 kıpır kıpır geçen günlerimiz☺ bekleyen her anne sağlıkla bebeğini kucağına alsın inşallah 🙏🤰🏼
bebekkaradag Cansu2018 Bizde 20+2 olduk, cinsiyetimiz kız☺ Çok net bir şekilde hissediyorum kızımı🙈 Doğumdan hiç ama hiç korkmuyorum☺ Rabbim tüm bekleyenlere sağlıklı kavuşmalar nasip etsin🙏🏼