Aslinda agustos anneside olabilirim ama dogum suan 4 eylul gorunuyor 🙂 nasil hissetmeye basladiniz mi minikleri 🙂 👣 hersey cok guzel cok yolunda fakat tek sorun idrar yolu enfeksiyonu. Tamamen bi kurtulamadim :/ sag bobregimde ki genislemeden dolayi dedi doktor korkulacak bisey yokmus ama korkuyorum iste. Guzel seyler dusunuyorum sonra bide aklima dogum geliyo. Nasil dogurcam ben diye dusunurkeeeen 🤔 oraya giren bi sekilde cikiyo icinde kalan yok diye kendimi tatmin ediyorum 🤦♀️ İnsaallah hepimiz sag salim aliriz kucaklarimiza mutlu hayatlar bizimle olur 💋