Bende Nisa hastanesinde Asiye hanıma gidiyorum ve bir o kadar da memnunum başka hastaneler de denedim ama Asiye hanımın tatlı dili ve gulen yüzü gerçekten bir başka ve yarın sabah hayırlısıyla aynı hastanede sezeryan olucam Asiye hanıma ve eminim ki yine memnun ayrılicam ilk doğumum olucak bir sonraki olursa Asiye hanım nereye ben oraya 😀😊😊