Mmmerve123 aynen devletten bozma diyen de benim daha iyi para verin adam gibi bi yere gidin diyen de benim! Sen çok iyi şeyler yaşamış olabilirsin, herkes seningibi iyi yaşamamış olabilir. 4 haftalıkken yaptırdığım idrar testinde enfeksiyonum olduğunu görmeyen, 12.haftamda doktor değişikliği ile enfeksiyon olduğumu öğrenip acilen tedaviye başlamama sebep olan yerdir Nisa! Enfeksiyonum nelere sebep olduğunu bilmeyen yoktur heralde. Detaylı ultrasonda tekil gebelikte 530 tl, ikiz gebelikte 1400 tl alan dolandırıcı para göz hastanedir nisa! İkizleree 1,5 kat para alınır, 2,5 değil! Bebeklerim hakkında detaylı bilgi istediğimde bilgi veremiyorum göremiyorum diyen yerdir nisa! 100 vermiyorum, 125 veriyorum paşalar gibi baktırıyorum bebeklerime çok şükür🙏 Bunun yanında şikayetvar.com a bakarsanız daha geçen doktor ikiz gebelikte bebeklerden birinde sorum var diyerek iki bebeğin de hayatını sonlandırmış bi hastanedir. Bilmem kötülemem için başka sebeplere gerek var mı. Evet, devletten beter bi hastane bence. Bedavaya gitmiyoruz sonuçta…