Kalp-1996 sekerli yiyecekler, serbetli tatlilar, asitli icecekler kahve, ivir zivir, pilav makarna bile yemedigim icin yaptirmayi düşünmüyorum. Seker gecmisi yok ailede. Eger rahat bi sekilde beslenseydim mutlaka yaptirirdim. Doktoruma danisicam tabi ki o illaki yaptir derse el mahkum yaptiricam. aclik sekerim normal cikti. Tokluga da baktiricam mutlaka. Suan 24 um bende hayirlisi olsun.