Esa bende 39+4um nst de sancim cikiyor sadece acilma yok ama, bu sabah dediginiz gibi belden kasiklarima adet sancisi gibi girdi bes dk filan surdu ayrica ikinma hissi de vardi büyük tuvaletm gelmiş gibi tuvalete gittim büyük tuvaletimi yaptım sancı gecti ve bu seklde adet sancısı gibi olması üçüncü kez oldu, ama surmuyor geciyor, bu nedir sizce kendi gerck sancm gelicekmi acaba