Açtım kronometreyi saydım 50 saniye 6 nefes 😂 valla bak yanlış yonlendirmek panik yaptırmak istemem ama hastaneye gitmende fayda var 40 hafta sancı var geleceğini anlıyorsun karnın sertleşiyor benim doğumda hissettiklerim yani içimden bi ses 6 cm acikligin olabileceğini söylüyor tedbir için git derim eğer bebek gelmiyosada hakkını helal et cidden iyi niyetle yazıyorum panik etmek istemem