Songul42 Sizin yaninizda günümü söylemek komik olur🤣🤣🤣 baya var diyim doğumu yakın arkadaşlara sag sağlim kucaklarina almayı nasip etsin
1987gokce Songul42 inan bende hamileliğimin başında ohooo bu zaman geçer mi diyodum. Daha dün ilk kalp atışını duymustuk 7 mm di 😁 şimdi koca dana oldu 😍 Allah sağlıkla sıhhatle kucağımıza almayi nasip etsin hepimize.
meryemsahin4646 Smyye1903 Bize de 36 gün kaldı bizimde paşamızın ismi OĞUZ KAĞAN olacak inşallah kismet olursa 😊😆😉😎💕💖❤
FatmaBetlBayraktarGencebay Heyecanlarim ooooo MaşaAllah ikizleriniz mi olcak 😍😍😍ne güzel Rabbim sağlıklı sıhatli hayırlı evlatlar eylesin inş amin